Sedbng Haftamdayım hala bebeğimizin yüzünü göremedik. Ultrasonda sürekli ya kordonla ya eliyle ya ayağıyla kapatıyor ya da sırtını dönüyo bize 😀🥲🥲 aşırı merak ediyorum zaman geçtikçe daha da artıyo oğluşumuz acaba bana mı benziyo babasına mı 😀😀 sizin bebişleriniz kime benzedi?
fermaneva01 Sedbng oğlum tıpkı babasının 90 dereceye atılıp yıkanmış ve küçülmüş hali 😂 kızımda bana ve anneme benziyor 🤭😂
Yagmurakyurek Sedbng haha benimkide hiç gostermiordu bikere göstermişti oda 22haftliken göstermişti doğdu şuan 2ay 4gunluguz bana benzior 🥰
Haticeburak06 Sedbng benm kızda bir kere gösterdi suratını dudaklar tombul burun ucu hafif düşük öpücük atar gibiydi😁 babasına çok benzettim hayırlısı😂
Gamzeramo Sedbng bebeğim baştan ayağa bana benziyo esim bi yerinden kendindem benzetmeye calisiyo ama hihh demisim burnumdan düşmüş gozleride renkli olursa tadindan yenmez 🤣🤣
Gizemnur17 Sedbng Anne karnında bizde asla göremedik saadece doktor arada tahmin yürttü o kadar biliyorduk. Doğduğunda ilk bana benzetti herkes bir kaç gün sonra simasi babasına döndü 🥹🧿