Mrkpcioglu benim de 35. Haftamda sanci cikti nst de ama ben hissetmiyorum sadece bel agrim var arada kasilmalar oluyo dr yalanci sanci olabilir dedi yarin tekrar randevum var bakalim nasil cikcsk sanci durumum iki hafta daha beklemesini istiyorum daha iyi gelissin diye hayirlisi