Lalemmm12 ay Allah yardımcınız olsun🙏 acaba gerilip kendinizi mi sıkıyorsunuz, benim ilk hamielleigim hamile iken alttan muayene hiç olmadım ama öncesindeki muayenelerde, smear alınma sırasında, alttan ultrasonda filan ben hiç zorlanmiyorum. Belki meditasyon, nefes egzersizi gibi profosyonel bir yardim alsaniz hafifler. Şöyle de düşünün bir yandan, kormaniza tabi ki hak veriyorum ama sezeryan da sonuçta bir ameliyat hem de ciddi bir operasyon, dikisleriniz, onların iyileşme süreci v.s. bunlar da çok kolay ve acısız şeyler değil