30+6 olduk ikinci bebeğim. Kendimi 3 gündür yormuyorum sadece yatıyorum yada küçük şeyler çekmece içi düzenle az ütü yapma gibi. Dün akşamdan beri vajinama çok güçlü vurmalar oluyor ki bebeğim baş aşağı. Sanki çıkacak gibi, kanamam mı var diye tuvalete koşuyorum hep. Birde bebek solumda hep ve sol bel boşluğumdan seri halde vurmalar oluyor dışarıdan belli. Bu kadar olması normal mi? Normalse bu çocuk doğunca bana kök söktürecek gibi de 🙈😂