Merhaba kızlar. 2 defa klomen + çatlatma iğnesi kullandım ve sonuç negatif. Bu ay yine klomen kullandım ama aynı anda 4 yumurta büyüdüğü için doktorum çatlatma iğnesi yapmadı. Normal ilişki dedi. Bakalım reglime 11 gün var. Tutmazsa rahim filmi yapıcaz doktor dedi ve aşırı korkuyorum.