asell13 E bebekte gümüş kapaklarda ve gögüs ucu kremlerinde indirim var ihtiyacı olan varsa bakabilir 🥰
yalandunyaa asell13 gümüş kapak bilmiyorum ama o lansinoh kremi doğuma 1 Ay kala sürmeye başlamıştım gercten çok iyi
asell13 yalandunyaa gümüş kapağıda herkes çok öneriyor siteden sipariş vermeye çalıştım da olmadı e bebeğe gidip alacam artık
Temmuzmucizesi26 yalandunyaa tam olarak nasıl kullanıyorsunuz kremi kahverengi kısmın hepsine mi sürüyorsunuz
dogurangaplumba asell13 yoğunluktanmıdır nedir benimde sepete ekleme olmuyor ya lansinoh krem alcam bende eklenmedi sepete mağazaya 26 sında gitcem umarım orada bulurum kimse kapışmamıştır 😅
asell13 Gg5348 bende canım 😅 tüm emzirme ürünleridr philips aventde hepsinde indirim var doğuma 3 hafta kala ilaç gibi geldi bana indirim 😂😂
asell13 dogurangaplumba ben hiç hesabıma giremiyorum 😅 bu halde bana çok zor olacak ama mecbur gidip mağazadan alacam bende
dogurangaplumba asell13 ben anca kontrole gittiğimde alabilirim birde pişik kremi ne alsam onu bilemedim ya şampuanda incia ile ecowell arasında kaldım onlarıda alınca benim liste finito ha birde burun aspiratörü var alıncak
asell13 dogurangaplumba indirim 4 günlükmüş ama bilgin olsun 🥲 ben daha sıfır hiç bişe almadım çantam bile yok ortada haftaya doğum için gün kararlaştırcaz 😂😂 bu hafta çıkıp hepsini toptan hallederim artık yapacak bişe yok
dogurangaplumba asell13 kııızzzz ne acalen var doğurunca yapsanaaaa 😅 kalk kız kalk ne oturuyon alsana herşeyiniiii
dogurangaplumba asell13 indirim olmasada olur ya ne yapayım artık sen otur ama anacım doğurunca hallet 🤣🤣🤣🤣
asell13 dogurangaplumba avm yakın ya arabayla 7-8 dk bi kere de alır çıkarım zaten toplu alışverişi doğumdan sonra yapacam şuan hastane için gerekli olanları eve gelince bizi idare edecek şeyler olsun sonra toplu alışverişle hallederim 😅
asell13 dogurangaplumba bütün enerjimi yazlık alışverişine ayırıyorum o zaman mini elbiseler tulumlar bandanalar 🤤 bi çekmeceyi tokaları ve ayakkabıları için ayırdım 😂😂 şimdi klasik zıbın tulum
dogurangaplumba asell13 ayy bende çok ciciş tokalı takımlar aldım kızçemeeee 1 tane takımının taytı ispanyol paçaaa 😍😍
dogurangaplumba asell13 ayakkabı çok zaten ilk kızımda sırf ayakkabıya para harcamışım resmen ablasından kalanlari giycek hepside yepyeni duruyor