FyA Tüm samimiyetimle söylüyorum, korkulacak bir şey yok ☺️ Süreci güzel yönetmenle ilgili. Doğal sancılarını, kasılmalarını beklemen, ağrın geldiğinde ıkınma ihtiyacın geldiğinde var gücünle ıkınman, kendine inanman ve bunun doğal bir süreç olduğunu kabullenmen yeterli. Kadınlar olarak çok güçlüyüz. Her şey elimizden gelir 🤍 Ayrıca vajinal doğumun anne ve bebeğe yararlarını sayamam bile o kadar yararlı. Bu şekilde olumsuz konuşan çok olacaktır, kendi sürecinizin de öyle geçeceğini düşünmeyin sakın. Kendinize inanın 🤍