Puset 6 aya kadar kullanılıyor ondan sonrası için oto koltuğu zorunluluğu var mı arkadaşlar? Yani yolda çevirme yapılsa cezası var mı kaç yaşa kadar var y da? Bizim kendimize ait şahsi arabamız yok ama şirket arabası var eşimde onu kullanıyoruz o yüzden alıp almamakta kararsız kaldık. Kaç yaşa kadar kullandınız oto koltuğu bu arada en fazla kaç yaşına kadar kullanıyor çocuklar kullanıp memnun kaldıgınız koltukları da yazarsanız fikir olur bana da 😇