Arkadaşlar hastane çıkışı için 10lu set mi 5li set mi alınmalı ve kaç tane alınmalı daha önce deneyimlenen anneler yazabilir mi lütfen yapacağımı bilemiyorum kundak kendimin var o yüzden 5li almak 2 tane kısa kollu zıbın ile uzun kollu zıbın da giydiriliyor mu?