Tabiki sütün gelse de gelmese de stres yapmamak en önemlisi. Maksimum 3-4 güne normal şekilde geliyor zaten o süreci de mamayla vs desteklersin hiçbir şey olmaz yeterki sütüm yok diye kendini darlama. Gelse de gelmese de sık sık emzir ılık duş al olabildiğince masaj yap süt yapıcı desteklerden de alabilirsin. Kısacası elinden geleni yap ve gerisini akışa bırak 🩷