4ysegulec Byzaemr Ben eleye eleye Hafsa, Erva, Sare, Hanne, Efnan, Ahsen isimlerini bırakmıştım fakat şuan Hafsa da netleştik gibi.😅
Duddi OguzMoms kızım bir buçuk yaşında ismi ilay seyran. İlay ismini herkes çok begeniyor seyranda annemin anneannesinin ismi. Yanına çok yakıştırdık.
ENOK_0107 OguzMoms yaaaa benimde oğlumun adı Oğuz Kağan 💙 şimdi kızımı bekliyoruz ve İlay mı Umay mı bir türlü karar veremedik 🤗
4ysegulec Byzaemr Yaa genelde şımarık, sinirli gibi anlatıyorlar ama Hafsadan başka da içime sinmiyor diğerleri.🥲
Kelebekmisaliihayat 4ysegulec karakterde yalnız ismin etkisi olduğunu düşünmüyorum. Annenin hamilelik surecindeki duygu durumu, hisleri , yetistirme tarzı, evdeki kişilerin ruh hâli vs birçok etken var bunlarda.
Ehira 4ysegulec bizim ailede bir tane Zeynep Hafsa var. Maşallah çok güzel çok bilmiş bir o kadarda fena :) mıymıy çocuktan iyidir bence 😃
Fatma-ylmz Byzaemr Benim nasipse Mahir Zeyd veya Muhammed Zeyd , Abdullah Ümeyr,Mirza Han ,Emirhan ,Talha Yusuf
Karsu540 Byzaemr Lina Hira Defne 3 kizim var Oglum egemen Karnimdaki blmiyorum ama kiz olrsa karsu Erkek olirsa muhammed mustafa olicak
myavocado Karsu540 ay maşallah dördüncü mü geliyor 😍 kalabalık aile ne güzel, Allah kolaylık versin 😊🙏
4ysegulec Kelebekmisaliihayat Evet ben de öyle düşünüyorum zaten pek de inanmıyorum ama insan merak ediyor aynı isimdekileri.😂 Yoksa adı Muhammed olup çok akıllı olanda var yine Muhammed olup yeri göğü inletende.🥲
_ozlmm Byzaemr Oğlumun ismi Bartu ♥️ ikinciye hamileyim cinsiyetimiz kız olursa eşim Ada istiyor muhtemelen Ada olur biraz sade bir isim ben pek sevmiyorum ama oğlumun adını koyarken eşim hiç karışmadı benim istediğim ismi koyduk o yüzden bende karışmayı düşünmüyorum kendi istediği ismi koysun kalbi kırılmasın ☺️