Melek2552 Mdileekk ay bende doğuramadım 40+2 yim nst de sancı var açılmam olmuyor bı türlü benimde 2. gebeliğim ilk oğlum 39+4 de doğmuştu bu bi türlü gelmiyor bu sene bebeklerin pek doğası yok galiba yarın sabah tekrar kontrole gidicem bakalım ne olacak
Mdileekk Melek2552 benimde ilk bebişim 39+5 de doğru 2. Daha, Çabuk gelir dediler gelesi yok yarın 41 oluyorum bu senenin bebişleri cidden gelmek istemiyor 😂🤦♀️
Zeynomsu Mrvsmt2502 aboo 43 mü helal olsun valla ya ben 38+6 yım artık yıldım iyi dayanmışsınız. Kaç kilo doğdu bebişiniz
damlafb Bende de açılma yok kaçtır gidiyorum cumartesi 40 haftalık oluyorum hiç bir belirti yok ve bebeğe iri dediler normal zor dediler ilk gebelik diye çok üzüldüm 4 kilo üstü normal doğum yapan var mı acaba normal çok istiyorum 😭
Mrvsmt2502 Mdileekk activating labor yapın bol bol inşallah vaktinde sağ salim kucağınıza alırsınız 🥰
Melek2552 Mdileekk bu da erkek sabah gittim doktora ne sancı ne açılma var yarın tekrar gel dedi gidip gitmemekte kararsızım açıkçası bebeğin hareketlerini de hissediyorum düzenli olarak
Mrvsmt2502 Mdileekk YouTube dan izleyebilirsiniz. Bi oturuş şekli ben son günler TV izlerken bile o şekilde oturuyordum doğumum çok kolay oldu
hayalim35 Mdileekk kızımda 41 haftalıkken doğum yaptım 2. Doğumumdu doktor alttan fitil verdi suniye göre daha rahat fitil sadece rahmi uyarıp senin kendi sancılarını başlatıyor doktorunla konuş istersen
Zeynomsu Mrvsmt2502 aynı ben ama başlarda hiç yiyemedim sonlarda da duramıyorum😅😅 gece 3 te kalkıp yemek mi yenir Allah aşkına😅
Mdileekk Melek2552 yaa banada yarın icin yatış vermemi söyledi 41 oluyorum ama bende hissediyorm bi sorun da yok pazartesi mi gitsem diyorum 🤦♀️
Melek2552 Mdileekk ben pazartesi günü gitmeyi düşünüyorum ama sizin durumunuzu bilemem tabi rabbim bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah