hiraa_ okuduğumda kendimi gördüm.. 18 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim. 2 sinde de aynı şeyleri yaşıyorum. Daha dün doktordan ilaç istedim ama hamile grubuna onerebilecegim alerji ilacı yok dedi . Serum fizyolojik önerdi onu da ben yapmıyorum. Boğaz kaşıntısı gece burun tıkanıklığı sabah hapşırık göz kaşıntısı mahfoldumm .. Her gün buna da şükür deyip gün geçiyorr..