Tugcev Betl35 akşam yemeğinden önce alıyorum. Doktor 2 saatlik açlık yeterli dedi ama düzene oturtamadım bazen unutuyorum gece yatarken içiyorum. Tiroit hapını sabah içiyorum sonrasında 4 saat en az ilaç vitamin almıyorum
Eko93 Betl35 tsh sabah aç karnına. Demiri de yemekten önce 5 gbi falan alıyorum. Tsh ilacindn snra 4 saat hiçbir şey içmiyorum
Betl35 07Tugce Bana mutlaka troid hapı içtikten sonra araya 2 saat kpy dedi bu hangi ilaç olursa olsun
Betl35 Tugcev Saati önemli değil dedi banada doktorum ister akşam ister gece sadece troid hapı mutlaka aç olwcak dedi
yenidenanne34 Betl35 tiroid ilacini gece 4 5 gibi falan iciyorum sonra yine sabah 7 gibi demir ilaci bide aksam yatarken demir ilaci aliyorum benimki günde 2 kez
Cemiledag yenidenanne34 15 haftadır arka arkaya içiyorum doğurmam geldi şimdi öğrendim valla benim doktor hiç böyle bişey demedi ya kanım çok düşük troidi konturol altına aldık da belki de kan Demir ilacı işe yaramadı ikisini kullanınca şuan çok üzüldüm 36 haftalık oldum yeni öğrendim
MorKelebek54 Betl35 troid ilacini kahvaltı dan yarim sat once aliyrum, demir ilacini da aksma yemeginden once
Sdemirel Betl35 tiroid sabah aç karnına denir yatmadan içiyorum yine aç karnına yakın zamanlarda ikisini içme demişti doktorum etkisi gidiyormuş tiroid ilacının o yüzden böyle ayarladık 🥰
Betl35 Sdemirel Evet bana da üst urte içme dedi akşam.yemekten sonra iceblirsn dedi ama demir.hapi da aç karna olmsi lazım değil mi ?
yenidenanne34 Cemiledag hala düşükse dozunu arttirmasi lazimdi demir ilacinin aslinda doguma da az kalmis kontrole gittiginde mutlaka sor canim
MorKelebek54 Betl35 onemli olan ac alinmasi diye biliyorum canim saat olarak doktorum bana belirtmedi valla ferro sanol duye bi ilac kuzum
Mery27 Tiroid hapı uyanınca yemekten en az yarım saat önce içilmeli, demir hapıyla arasında en az iki saat olmali, ben uyanınca tiroidi, öğleden sonra yemekten önce demiri içiyorum bir saat bekleyip yiyorum