Babymom07 Göğüs ucum kabuklanıyor ama tamamen kaplanık bir kabuklanma değil sadece içi yaşayan var mı?
Zeyynnpp Babymom07 bende de oluyor canım bazen kaşıntı oluyor göğüs ucu kremi aldım bakalım umarım işe yarar doğumdan sonrada suruluyormus çatlama yara olmammasi için
Iremkoko Babymom07 mumsy naturel die bi krem var trendyoldan bakın sürmeye başlayın lansinoh falan işe yaramıyo tamamen uydurmaca
Babymom07 Iremkoko aaa gerçekten mi ben lansinoh almayı düşünüyordum tamam ona da bir bakayım peki emzirmede vs sorun olur mu ki?
Iremkoko Babymom07 hayır olmaz zaten aslında lansinohlada emzirmemek lazım hemşirelere göre bu arada ben öyle emzirdim ama istersen her emzirme öncesi karbonatlı suyla gögüsünü silersen bakteri oluşmaz 🤍