Herkese merhaba 6 haftalık hamileyim 2 gündür ishal oldum her şeyi denedim ve hala aynı düzelme yok karnım gurul gurul ağrı var gaz var bebeğe zararı olur mu yaşayan oldumu patates haşladım pirinç lapası yedim ekmek yedim çubuk kraker yedim yok her tuvalete koşuşumda moralim bozuluyo artık bol su içiyorum ama bebek zarar görür mü