Bu konuyu bugün açmıştım ama o an olayın etkisindeydim
Bugün doktor kontrolüm vardı nstde ağrım çıkmış doktor yılanın başını küçükken ezelim gel yatış yapalım bir kac gün seni misafir edelim dedi beynimden vurulmuşa döndüm çünkü 25. Haftadan beri kasılma ağrı var devlet olduğu için hep aynı doktor gelmiyor diğerleri normal dedi enfeksiyon dedi umursamadi bugün bu doktorda böyle diyince kaldım öyle bebeğin suyu gelirse hastaneye gelene kadar bebeğin ölür dedi kızımda 12 saat susuz bekledi bisey olmadı allahın izniyle bu doktor mu beni korkuttu yoksa anlayan birine mi denk geldim bilmiyorum kağıt verdi bisey olursa acilden gel diye böyle şeyler yaşayan oldu mu hafta erken çünkü bayramda deli gibi koşturma yorulma ne olduysa ondan sonra oldu dinlensem birazda olsa fayda eder mi