30 yaşındayım.
İki yıl önce bir çok farklı doktor ve cihazda takibe alındım kalp atışını duymadığımız ve kesenin bozulması sebebiyle kürtaj olmuştum , kendi düşmesinin sancılı olacağı söylenilmişti.
Şimdilerde 4 yıl 3 aylık bir kızım var. İkinci gebeliğimin muhtemelen çok başındayım karmaşık duygular içerisindeyim . Kızım çok zorlu bir çocuktu o yüzden de çok korkuyorum sanırım yine aynı zorlukları yaşayacak olma korkusu beni korkutuyor . Yarın detaylı bir tetkik yaptıracağım bakalım beni nasıl bir süreç bekliyor heyecan ve korku dolu bir dönem hayırlısı olsun bakalım.