Arkadaşlar bana rahmin küçük demişlerdi şuan 6 aylık hamileyim doktorum eğer öyle bişey varsa daha dikat etmem gerektiğini söyledi risk oluyormuş sizdede böle durum varmı kafama çok takıldı ilaç verdi erken doğuma karşı yatican yurumicen falan dedi korktum