Merhaba buralara tekrar dönmek nasip oldu cok şükür hamilelik hakkında herşeyi unutmuşum 5 haftalık hamileyim inşallah rabbim kucagımıza almayı nasip etsin il sorum keseyi ne zaman görürü
acaba ne zaman gitmeliyim hastaneye cok tuaf hissediyorum aynı heycan aynı mutluluk yine herşeyi unutmuşum kızım cok mutlu o cok istiyordu kardeş dogana kadar kızım 3 yaş 9 aylık oluyor sizce cok zorlanırmıyım bu arada maşallah kızım cok akıllı hic beni yormadı kendi kızım diye demiyorum büyümüşte kücülmüş