Kızlar normal doğum çok istiyorum ama en son 32+0da kontrole gittiğimde bebek 2378 gram falandı 2 hafta önden gidiyor dedi doktor. Şeker yüklemem temizdi doktor yapısal dedi. Çocukta irilik herhangi bir sağlık riski oluşturmaz sadece normal doğum yaptırma yanlısı olmuyorum bu durumda gibisinden konuştu. Şuan tam 34+0ım haftaya tekrar kontrolüm var kaç kg oldu şuan bilmiyorum. Sizce normal doğumun 40 haftada tamamlandığını düşünürsek bu süre zarfında 4 kiloyu geçer mi? Geçerse normal doğumu çok zorlaştırır mı bu durum? 4 kg ve üstü normal doğum yapan var mı aranızda?