Azra8Engin Özel hastane mi? Özelde de almayan doktorlar var diye duymuştum gerçekmiş demek ki. Fakat sezaryen’e giriyorlar hep ortama uygun kıyafetler vs. İle sıkıntı olsa kimse girmezdi bence ya. Bizim doktor da tam tersi, “giren eşler duygusal olarak daha iyi yakınlaşıyor o yüzden girsin” demişti. Hatta bazı babalar da kıyafetlerini çıkartıp tentene temas yapıyormuş.😂 Tabii eşinizinde istemesi önemli korku, panik, bayılma falan varsa sizi daha çok ürkütür.