KurabiyeninAnnesi123 Betuulll1 bende senin gibiydim balkondan içeri girmez saatlerce otururdm esim tuz lambasi alıp geldi onu açtgn gece dilliksiz uyumşm nefes darlığı hic yaşamdm ondan snra önerirm 2.de de kullanicam
Boncukk123 Betuulll1 dayanamayacak gibiysen muhakkak doktora görün canım bende haftalardır var konuşurken bile yoruluyorum kesik kesik konuşuyorum tam doya doya nefes alamıyorum
07Tugce Betuulll1 son haftalarda bebek aşağıya inince nefes rahatlıyor daralma hissi gidiyor dediğim gibi sol tarafınıza yatmaya çalışın uzaniyorsaniz oturun bı nebze rahatlatiyor