Arvenliyaaaa arayıp randevu aldım. Randevu aldığım halde 1 saat doktor beyin kapısında bekledim. Çünkü benden önceki iki bayanda da bebek kendini göstermediği için doktorumuz uzunca süre bebeklerin kendini göstermesini bekledi. Ben çok memnun kaldım. 21+5te gittim çok detaylı tüm uzuvlarina baktık sorduğum sorulara cevap alabildim