hilayla 38+3 de çatı muayenesi oldum, salı günü. Hiç acılı bir işlem değil 3-5 dk arası sürüyor. Zaten jelle bakıyor. Mümkün oldugunca kendinizi sıkıp kasmayın. Sonrasında kanama olabilir dedi doktorum ama bende kanama lekelenme vs de olmadı. süreç düşündüğümden daha kolay geçti