Ftmaa28 göğüs pedi sütün sütyene gecmesin diye kullanılıyor, ilk zamanlar şart cunku bos yere bir anda akıyor. Göğüs kalkanı bir göğüsten emzirirken diğerine takıyorsun süt orda birikiyor boşa gitmiyor sütün. Göğüs kalkanını devamlı takamazsın bence sadece emzirirken. Pedi sütyeninin icine koyarsın. Gümüs kapak göğüs yaralarını gecirmesi icin. Ben gumus kapak almamıştım lansinoh krem aldım 3 kere filan kullandım biraz yara oldu kendi sütümü sürdüm sonra gecti yara bir daha da kullanmadım. En gereklisi göğüs pedi bence ama hepsi farklı ise yarıyor