Feyzabgg Kızlar kendiniz için kaç adet pijama takımı koydunuz,ben sezeryan olacağım muhtemelen 2 gece kalırım ama yani çevredekiler 4 tane götür diyen bile var o kadar ihtiyac oluyor mu ya
Bbuse12 Feyzabgg bende sezeryan oldum 1 gece kaldim kendinizi iyi hissederseniz gaz cikarinca birakabiliyorlar
Hazal966 Feyzabgg ben 3 tane götürüyorum. 1 tane foto çekimi için bi tane gecelik bir tane de pijama takımı.
eylemm09 Feyzabgg ben kendime şöyle bir liste hazırladım belki sana da fikir olur bu arada tecrübeli olanlar varsa eksik veya fazla olan birley varsa söylerseniz mutlu olurum ☺️ BEBEK İÇİN ; Hemşireye verilecek takım / Bez 1 tane 4 tane Kısa kollu zıbın Alt üst takım 2-3 tane Fotoğraf çekimi için takım Çorap/Eldiven 2-3 tane Pamuk mendil Islak mendil Pişik kremi Emzik/ Emzik Kutusu Kaşık biberon Ağız mendili 5 tane Küçük paket bebek bezi Müslin battaniye 3 tane Kapı süsü/ Puset/ Puset örtüsü Hastanede dağıtılacak olan hediyelikler ANNE İÇİN ; 1 Gecelikli elbise/ 1 Çekim için elbise 1 tane yüksek bel pijama takımı Lohusa terliği Lohusa tacı/ toka Depend kilot paketi Slikon göğüs ucu / Göğüs ucu kremi Göğüs pedi / Göğüs kalkanı Manuel süt sağma pompası Emzirme sütyeni Emzirme atleti Emzirme yastığı Çorap 2-3 tane
Fatma44 Feyzabgg sezeryani bilmem de ben normal doğum da 2tqkim koymuştum yetmişti.sezeryanda olsa 4takim fazla gibi geldi