GulUmut Cok merak ediyorum, miyoplu gozu olan anneler normal dogum mu yaptiniz? Yaptiysaniz gozlerinizin derecesi ayni mi kaldi? Yoksa daha da zayifladi mi? Benim gozum su an -4,00 astigmatim yok ama bazi doktorlar izn vermiyor normal dogum yapmaya, gerci benim doktorum goz doktoruna gorun once dedi ama ben daha gidemedim
peperutka GulUmut Böyle birşey mi varmış ilk defa duyuyorum.Benm gözlerim 1.75 astigmatım da var doguma ne gibi engeli olabilir ki bunun
Annisshh GulUmut benimde 2,50 astigmat vardı normal doğum yaptım çok şükür ama yapmadan önce Göz numara anı soruyorlar benim doktorunun eşi 9 numara astigmat olduğu için normal doğum yapamadığını söyledi göz numarası önemli
peperutka GulUmut Dogum yapmadim daha.Gerci benm gözlerim sizinki kadar yuksek değil ama dogumla iliskisi ne onu anlayamadim
seyma281015 İki gözümde astigmat 2 buçuk ve 3 numara. Normal Doğum yaptım. Ve ilk kez böyle bişey duydum
GulUmut seyma281015 normal, o kadar sey var ki daha yeni duyup ogrendigimiz, sizin gozleriniz yuksek dereceli degil zaten , galiba 5 in ustunde olanlarda tehlike var