Salihaa16 hamile kalmadan önce tsh aile hekiminde 49 geldi. Daha sonra dahiliyeye gittim 39 çıktı. İlaca başladık. Korunmak gerektiğini bilmiyordum. Doktor korunun dedi bu şartlarda çocuğun olmaz olursa da zeka geriliği olur düşük olur dedi. Benim doktora gittiğimde yumurtlama günüm geçmişti ve ben o ay hamile kaldım. Çok üzgündüm bebeğim de bir rahatsızlık vb var mı diye. Şu an 34 haftalığım. Taramalarım ayrıntılı usg hepsi normal çıkıyor riskli gebelik değilim çok şükür. Ama yine de doğumdan sonra endişeliyim bebeğim de bir rahatsızlık olacak mı diye. Çünkü benim tsh değerim ilk 3 ay 2.5 altında değildi. 3 aydan sonra düştü. 😔