Karsu540 FyA size sekerli bisi iciriyolar eczane veriyo bekliyosunjz biraz 30 dakika falan sonra belli oluyo cok surmez
OguzMoms FyA 3 saat sürüyor önce aç karnına kan veriyorsunuz sonra glukozu içip 1 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz sonra 2.saat için tekrar 1 saat sonra kan veriyorsunuz
tgbmerve FyA aç veriyorsunjz , sonra gazlı şekerli içeceği içiyorsunuz , 1 saat sonra , 2 saat sonra kan verip bitiyor. 2 saat sürüyor yani
tunasmom FyA Doktorunuzun istediği grama göre değişiyor. 50 gr isterse 1 saat sürüyor 75lik isterse 2 saat 100lük isterse 3 saat sürüyor
iremd-1798 FyA evet biraz uzun sürüyor ama bence yaptırın yani doktorunuz uygun gördüyse şeker varsa bebeği de etkiliyor gelişimi vs için. Ben yaptırdım biraz değer üstü çıktı doktor 2 hafta sonra çağırdı bugün gittim açken kan aldılar kahvaltı yap 1 saat sonra gel dediler gittim ve sonuçlar bu sefer baya değer altı çıktı. 2 hafta sonra yeniden çağırdı. Sanırım kontrol amaçlı. 30. Haftadan sonra da çıkma imkanı var dşye ara ara bakacaklar. Ama şekerli su bir defa içtim.
OguzMoms FyA Uzun sürdüğü için yaptırmamak saçma olur bence ben yapılması taraftarıyım gebelik şekeri hamilelikte önemli bı sorun çünkü
Lalemmm12 FyA bir gün önceden gidiyorsun hemşire kâğıt veriyor sana onu eczaneye veriyorsun sana soda gibi bişi veriyor benim 75 gram dı çilekli 🤢 akşam 9 dan sonra hemşire bişi yeme dedi çok acıkırsan bir küçük çizi yiyebilirsin dedi sabah gittim üç tüp kan aldılar açlık sonra o şurubu içtim tam sona geldim ki bebek çok çok hareketlendi ve çıkarmak zorunda kaldım iptal oldu maalesef sadece açlık değerlerime bakıldı bence gereksiz bişi çok kötü gecti benim bu şeker yüklemesi
Lalemmm12 FyA tadı güzel ama kötü değil soda gibi aç olduğunuz için vücudunuz o şekeri kabul etmiyor ben bayılacak gibi olmuştum bide bence 30 yas üstü hamile bayanlar için zorunlu bizde şeker hastalığı yok genetikte de yok ben pişmanım içtiğime bebek aniden hareketlenince çok korkmuştum
FyA Lalemmm12 yaptramadım doktor erken gel dedi biz 12 de gittik 🤣🤣🤣 haftya yaptrıcam nasipse çünkü bebeğim 1 hafta önden ve suyum da artmış 😏 doktor olabilir dedi olmasada diyetine dikkat et dedi