Antabus 38+3 haftadayım. Bugün tansiyonum biraz yüksek. 138/8 ölçtüm az önce. Bi sorun olur mu acaba ? Doktoruma ulaşayım mı yoksa sabahı bekleyeyim mi ?
OguzMoms Antabus Bence yarını bekleyin düzenli ölçüm yapın 14/9 dan sonrası riskli diye biliyorum ben ilk hamileligimde 14/9 la doğuma alinmistim başka sebeplerimde vardı ama ayrica
OguzMoms Antabus 36+4 du hayır hiç bı sorun olmadı çok şükür sizin zaten haftanın falanda gayet iyi maşallah sizde endişe etmeyin ama tansiyon önemli bı durum devam ederse yarın mutlaka doktorunuza danışın 🌸