bilgeeS ben 12 haftama kadar farklı bir doktora gidiyordum, o bana hijyeninden emin olursan ciğer dışında iyi pişmiş olma şartı ile sakatat yiyebilirsin demişti ama ben sakatat konusunda hiçbir yerin hijyenine güvenmedigim için yemedim 😅 12. Haftadan sonra doktorumu değiştirdim, yeni doktorum yeme dedi. Çok da severim normal hayatımda ama içime sinmedi yemiyorum ben açıkçası ne olur ne olmaz diye, doktorlar bile farklı düşünebiliyor. Çok canınız çekti ise öyle yarım ekmek filan değil de bir iki lokma yiyin bari.