Anneadayiii__ Hamileliğimde sirkeli uyuyordum değerini bilin kızlar bebek gelince öyle uyuyamıyorsunuz 😂
Annelik_yolunda Anneadayiii__ sürekli uyumak normal doğuma zararlı mı . Siz sezaryenmi oldunuz yoksa normalmi
Kaderimmmm16899 Anneadayiii__ malesef benim kızım var erken kalkıyor tepemde her sabah tost yap diyor uyuyamıyorum 😂😂😂
Beybun_29 Anneadayiii__ 🙄🙄🙄🙄🙄 herkesin gebeli bir değil sen güzel uyumussun ben adam akıllı uyudum günlerim bile sayılı
annelik_4 Anneadayiii__ bende ilk 6 ay sürekli uyudm ama smdi 33 haftalık oldum uykular haram oldu smdiden başladı mesai😂
Zuhalsebu Annelik_yolunda uyumak değil de hareketsizlik kolaylaştırmıyor diyelim ama nasipten öte yol yok
biranneikievlat Kaderimmmm16899 Bendede var bir evlat sabahları patatesli omlet diyor paşam 7 den geç kalkmıyor 😄
Kaderimmmm16899 cansugunes0210 İnşallah olur tabiki şikayet etmiyorum allah başımdan eksik etmesin ❤️😊
Pamuk Kaderimmmm16899 Yaa tabi orası öyle onu veren rabbime şükür ama insan ister istemez hamileyken niye sabahlara kadar oturup uyumadım diyor🤣
Kaderimmmm16899 biranneikievlat hahahh yok benim ki 10 da kalkıyor bazen 11 de işi beli olmuyor senin ki baya erkenciymiş 😂
Mzzz Anneadayiii__ yani pesinde bir çocuk mide bulantısı yorgunluk kocaman karnım olunca ne olur bilmiyorum içerdeki bebek biraz zavallı kalıyor 😂😂