Dark658 benim hamileliğim kışa denk geldiği için ben modamizbir ve pazarium sitelerinden genel olarak triko elbiseler,triko takımlar,eşofman takımları falan aldım. yaz kış giyebileceğim rahat hamile taytı, kumaş pantolon, sweatshirt, tişört gibi şeyleri de mağazaları gezerek aldım 🫣 fulla’ya bakabilirsin mesela canım ben bu bayram ordan 2 tane kalem etek aldım yırtmaçlıydı ama çok hoştu, bol tişörtleri, tunik elbiseleri falan da güzel, kalıpları büyüktü bayramda hepsini tek tek giydim fotoğraf çekildim 🤣 hamileliğimin son haftaları artık bir daha ne zaman bu ana dönüyoruz ki diye 😁 Birde filafil diye bir mağaza var online’da var mı bilmiyorum ama ordan da güzel elbiseler aldım karnım da baya büyüdüğü için bayramda çok yakıştı açıkçası 🥰