Nurayulukaya 29 haftalik Hamileyim gebeligimin ilk gununden belli akintim oluyor ara donemĺerde azalıyor ve artıyor daha once 3 kez ilac verdi doktorum ama kesin cozum olmadı.. Bu sabah cok yoğun geldi korkuyorum.basina gelen var mi???
Rumeysaozcan Nurayulukaya hamilelikte akıntı çoğunlukla herkeste oluyor bendede çok oluyor son ayımdayım hiç azalmadı kan gelmediği sürece idrarında yanma olmadığı sürece korkulacak bir durum yok
Suheda Bendede adetik geciktiği zamanlar baya artmıştı sonra azaldi bi hafta yine arttı kaşıntı veya yanma olmassa akintı olmasi normal