Bende özelde radyoloji uzmanında yaptırdım. Normalde devlette muayene oluyorum doktora dedim özele gideceğimi. Gitmeden önce konuştuk bebek hareketlensin diye randevuya gelirken çikolata ye mutlaka dedi o kadar. Muayene sonunda doktor bir CD verdi içerisinde bebeğin videoları ve her organının görseli mevcut. Birde gözlemlerini yazdığı raporu veriyor muayene sonunda. 35-40 dk fln sürmüştü. Sonrasında yazılı olan raporu kendi doktoruma götürdüm. Bana da burda perinatolojiye git dediler ama ebe arkadaşım ikiside alanında uzman dedi sorun yok dedi. Ben böyle tercih ettim.
simsekannesi