Arenn1 Bugün sezeryan için tahlil verdim.1 hafta sonra gel dedi gün verecek sonuçlara bakacak.Ama sanki sonuçlar kötü gibi
Arenn1 MerveEekaralarkk idrar yolu enfeksiyonunda yanma felan olmaz mı.Bende yanma yok.Birde kansızlık ne gibi sorun olur ya da sorun olur mu acaba
Btlshnnn Arenn1 idrar yolu bazen kaşıntı yapmaz ama bebeğe geçe biliyor. Kansızlıkda doğum öncesi sıkıntı takviye alman gereke biliyor bazen
Esrasnyz23 Arenn1 sağlık ocağındaki doktor bakıyor ben de tahlil vermiştim 2 hafta sonra beklemek istemedim sağlık ocağındaki doktor baktı herşeyi söyledi
Ezgi49_ Arenn1 inanki hiç bisey olmuyor gönlünü ferah tut bana neler neler dediler şükür hiç bi sıkıntı da yok