Bbsozlm kızlar reglime 4 gün var bugün 2 adet normal gebelik testi yaptım ikiside çok çok silik 2. çizgi çıktı nasıl yol izlemem gerekiyor bekliyim mi yarın kan mı veriyim erken mi bilemedim var mıdır çok uzun zamandır bekliyorum
ilaydaelcinn_1 Bbsozlm testi paylaşın bakalım, yerinizde olsam birkaç gün gecikmeyi bekler öyle kan veririm kesin sonuç için
Bbsozlm ilaydaelcinn_1 test yanımda değil fotoğrafta çekmedim ama dediğim gibi silik olduğu için flaşla falan görünür
ilaydaelcinn_1 Htceakan0708 Bbsozlm ben göremedim nasıl gördüm diyorlar onu da anlamadım. En kısa zamanda nasip olur inşallah. Gecikirse tekrarlayın siz
Kubrakar272727 Bbsozlm kuruma çizgisi gibi bilemedim agdetiniz geçerse yapın bence Allah gönlünüze göre versin