Rumuzsuz Merhaba Cumartesi günü doğal yollarla ilaç kullanmadan solda 21.89 mm yumurtam büyüdü. Gece çatlatma iğnesi vurarak sürecim başladı. Pazartesi sabah eşimin sperm değerleri yıkama öncesi %26 ileri hız yıkama sonrası ise %83 olan değerlerle aşılamam yapıldı. Bugün aşılamanın 2 günü Size sormak istediğim ise; Bu değerler ile aşılaması tutan var mı? Sol tarafımda dün tüplerin orda olan ağrı ve batma bugün rahme ilerledi. Bu ağrı ve batma ile ben yumurta ile sperm yolculuğunu mu hissediyor olabilir miyim? Bilmiyorum belki saçma ama gebelik belirtisi olmadığının farkındayım.tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi 🥺
Selo25 Rumuzsuz merhaba döllenme hissedilecek bişey degil inş olumlu olur ama şartlamayın kendinizi Aşılama ilacsız oluyor mu benim kendiliginden büyüyor catlıyor yumurtam eşimin spermi yavaş bende deneyecegim de ilacsız nerde yaptırdınız boşuna bende ilac hormon kullanmak istemiyorum zaten yumurtlama problemim yok
Rumuzsuz Selo25 ben adetin 3 günü aşılamaya başlamak için doktora gittim. Doktor yumurtamın büyümeye başladığını ve aşılama hazırlığına girersek yumurtlamanın bayrama geleceğini söyledi. Ancak bayram sonu cumartesi kontrole gel yumurtana bakalım eğer olgun boyuttaysa bu şekilde ilaçsız yaparız hem doğalı daha çok severim dedi 🥹❤️ gittiğimde yumurtam kendiliğinden büyüdüğü için de sadece çatlama iğnesi kullandırıp aşılamayı gerçekleştirdi. Kastamonu da özelde tedavi görüyorum ben. Çünkü canım doktorum ❤️
Svlyss Merhaba,ben 3 kez aşılama yaptırdım ilki tuttu ilk bebeğim 2,5 yaşında. 2. Tutmadı. 8 gün önce üçüncü aşılamayı yaptırdım. Bugün yine test yaptım çok silik çizgi gördüm. Bakalım hayırlısı
Rumuzsuz Svlyss ilk 10 gün çatlatma iğnesi çift çizgi veriyor bende iğne sonrası daha önce çift görüp heyecan duymuştum. Ama yine de temkinli olun lütfen umarım hamilesinizdir❤️ benim henüz hiç çocuğum ve döllenmem yok. İlk için mücadele veriyorum 🥹
Svlyss Çatlatma iğnesinin üstünden 11 gün geçti bir de 2 gün önce kan vermiştim hcg sıfırlanmıştı ona rağmen testte çift çizgi çıkarmı ki