Merhaba anneler 😊 gecen pazartesi kan verdik 37.2ydi beta bu pazartesi günü kan verdik beta hcg 863 dü bugün ortalama 1300 olmustur demisti doktor ama 2300 e yükselmişti haftaya da keseyi görürüz dedi yükseliş güzel mi sizce ? Doktorun tahmininden yüksek çıktı şaşırdım açıkçası