ipeklinaismom Kızlar doğumdan kaç gün sonra yatiyo süt oarasi 857 TL düşmüş e devlete ama rapor parası çalışan anneye ne zaman yatar
Rabiul ipeklinaismom doğum olunca 1 hafta içinde yatıyor diye biliyorum canım banka hesabın tanımlıysa hesaba değilse ptt ye yatar
ipeklinaismom Rabiul tanımlı takibe devam edeyim o zaman yarın doğum yapalı 1 hafta olucak ama bayrama denk geldi doğum isye
ipeklinaismom Esratolga aynı işyerinde arkadaşım doğurdu 5 ay var aramızda üç posta şeklinde yatmış ona ilk posta doğumdan hemen sonra yatmış
Esratolga Rabiul doğum yapınca bi hafta içinde alınan rapor parası değil devlettin bikereye mahsus verdiği doğum parası rapor parasını sormuş arkadaş rapor parası 4 aylık iznin bitiminde işe başlama belirtince yatıyor
iremd-1798 ipeklinaismom bu paraları almak için şart ne çok güzel yatmış 😅 bende özelde çalışıyorum senelerdir 😅 ne parası olarak geçiyor 😅
Esratolga ipeklinaismom kişinin maaşına bağlı masş yükseldikçe fiyat yükselir düştükçe düşer maasa göre hesaplanıyor
Rabiul Esratolga her iş yerinin işleyişi farklı tek sefer alan var 2 seferde alan var bak yukardı da 3 sefer de almış yazmış arkadaş
ipeklinaismom Esratolga işte arkadaşıma üç seferde yattı doğumdan sonra bunu ben 170 i arayıp sorayım en iyisi sanırım her iş yeri aynı.prosedurde degil
Esratolga Doğrudur benim cevremde hep böyle oldu bnde bu şekilde aldım .rapor parası her raporda çünkü bitince alınır 🤷♀️
selin9889 Part time çalışmada ne kadar yatıyor bilgisi olan var mı? Yine tam yatıyor mu yoksa yarı yarıya mı?
Lilamavi Bayanlar merhaba 19 mayista 32 haftalik olup izne çıkıyorum ben dogum parasi mi alicam yoksa maasimi devlet mi yatiracak hangisi ve ne zaman akljm cok karıştı
Esratolga Lilamavi bazı devlet memurları ama bazı kurumlara özel maaşını biraz kesintili alıp rapor parası almıyor
Seyma-10 Lilamavi devlet maaşını toplu vermiş oluyor bir nevi çalıştığın yerden almıyorsun son bir yıllık primine göre hesaplanıyor
Esratolga Lilamavi 4 ay maas almıyorsunuz rapor bitince devreye giriyor ve sgk rapor parası yatırıyor
amayinedeiyiilerledim iremd-1798 32. Haftada rapor alıp işvereninize vermeniz gerekiyor. Doğumdan en az 90 gün öncesi sigortanızın kesintisiz yatmış olması gerekiyor.