Sedbng Kızlar çilekten oda alıpta teslimatta sorun yaşayan var mı? 10 şubatta aldık hala gelmedi. Alırken mart sonu teslim edilir dediler. Sonra bayramdan sonra dediler şimdide ay sonu diyolar. Hep oyalıyo gibiler. 33 haftalık oldum. Odayı yerleştirmek lazım iyice ağırlaştım doğuma yetişse bari.
ipeklinaismom Sedbng 7 Şubat’ta Montessori yatak aldık Mart sonu Nisan başı teslimat dediler . Sonra Mayıs 9 da fabrikadn cikcak dediler cikcak da gelcek ölme eşeğin ölme dükkanı birbirine kattım carladim satana kadar arkasında siniz bu tarigi verseydinjz asla almazdım ilk ve son alışverişimdir dedim sonra bide şikayetim vardan şikayet oluşturdum sizde yapin derim
Psyche Sedbng biz dolap aldık, tam verilen tarihte geldi, illere göre yoğunluk ve hizmet farkı mi var acaba, bir dolap için 3 ay sonraya tarih vermişti, ben 1 ay sonraya tarih verdiği modeli aldım
boraninannesi_ ipeklinaismom merhabs odanızdan memnun musunuz ve yatak olarak bambu mu lateks mi seçtiniz
Sedbng ipeklinaismom şikayet işe yaradı mı bari ya iyice gözüm korktu. İade edip ikeadan mı alsam gerçi iade ederler mi onuda pek sanmıyorum. Bide parayı geri almak için uğraşmak istemem
Sedbng Kurumsal güvenilir yer diye ordan aldık bide başka mobilyacı bile bakmadık. Bütün eşyalar yıkanıp ütülencek hastane çantası hazırlancak. Ben beklemeyeyim o zaman yavaştan kendi dolabımda yer açıp başlayayım hazırlamaya
ipeklinaismom Sedbng vallahi üstüne zam gelmiş öyle.olmasa ben ederdim . Fabrikadan aradılar mağazadan aradılar.kaldirmam.icin ama kaldirmadim sonuç yine.beklemedeyim ama enazindan fabrika ile.gorustuk
Lumlum Sedbng biz çileğe baktık ama çok beğenmedim mobilyalarını yani aslında güzel ama renkleri falan içime sinmedi ama monterssori yatağını almayı düşünüyorduk şimdi bunu okuyunca içim rahat etmedi
ipeklinaismom boraninannesi_ merhaba mobilyamiz güzel yatagimizi ordan almadık çocuk için biraz fazla geldi fiyatı açıkçası hepsiburadadsn aldim
ipeklinaismom boraninannesi_ rica ederim ama tabi 3 ayda geldi teslimat sürelerine asla uymuyolar çilek mobilya
boraninannesi_ ipeklinaismom bize zaten geç teslimat aöylediler de biz de geç kaldık maalesef ekstra, dolap elimde var hemen yollarım dedi yatağa zaten 1 sene yatmıcak benimki, bi şifonyer kalıypr geriye ağustos sonu dedi geç de de gelse çok takılmam bu saatten sonra artık napalım😂😂
ipeklinaismom boraninannesi_ size baştan söylemişler iyi bana bir ay dedikden sonra 3 ayı bulunca ben dellendim😂