Btl42 Kızlar karnıma bu haftalarda çok fazla ağrı girmeye başladı bir de ara ara karnımda bi his oluyor ama tekme değil galiba bişey de hissedemiyorum hareketlerini ilk gebeliğim normal mi sizce
Pakizecetiinn Btl42 ayakta fazla mı kalıyorsunuz? Pıt pıt şeklinde hissetmeye başladım ben 16.haftada. 19+4 artık baya hissediyorum 😊