Selam anne adayları bende sizler gibi bebeğimi bu uygulama takip ede ede bekliyordum sürekli pozitif doğum hikayeleri okuyordum normal doğum istiyordum öncelikle 17 gün önce o an geldi beklemediğim anda bir anda suyum ve nişanım geldi abdestimi aldım duşumu aldım hastaneye gittim ama hiç ağrım yoktu sadece 36 haftalık olduğu için gitmek istedim hastaneye gittiğimde 1 cm açıklık var denildi suyum gelmeye devam ediyordu yatış yapıldı ciğer geliştirici vuruldu ve geceyi ağrısız şekilde atlattım ertesi gün 2 de doğumhaneye indim ve 2 cm açıklık vardı suyum ise gelmeye devam ediyordu 2 ci ciğer geliştiriciyi oldum ve rahim ağzı yumşatmak için fitil takıldı nst bağlandım herşey yolunda ve hiç ağrım yoktu saat 4 5 gibi bel ağrılarım giriyordu tekrar bakıldı ve 5 6 cm açıklık herşey yolundaydı çok şiddetli olmasada yinede ağrılıydım duş squat plates topu yürüyüş derken akşam 6 da ağrılarım bir anda şiddetlenmeye başladı sürekli duş ve squat yaptım geceye olur denildi ama doğdu doğacaktı bebeğim 6 30 da ıkınmalarım geldi tuvaletim gelir gibi ıkınmamı söylediler daha sonra tekrar sedyeye çıktım 6 40 gibi 8 9 cm olmuş açıklık derken 6 50 de çiçeğimi aldım kucağıma herşey bitti o an her zerresine değer öylesine güzel bir duygu ki rabbim isteyen herkese nasip etsin korkmayın sonucu hepsini unutturuyor dikişlerim var biraz zorladı ama gayet iyiyim herkes sağlıkla kolaylıkla alsın kucağına 🌸