Bnm ikinci gebelik çok bi çatlağım yok şmdi son günler biraz açılmalar oldu tabi doktruma ilkin sormultum ne kullanım die kendi kullandığı bşyi önermişti şunuda ekledi eğer annen de yırtılma oldysa sende de olur buda genetik bşy demişti bende kullanmadım çok çatlağm yok die