Bbsozlm geçmiş olsun canım benimde 8 haftada olmuştu bebekte kanama yoktu ama alttan bakınca kanama olduguunu söylemişti düşük riskim vardı ve devam ediyo sonra kontrole iki gün kala gelmesi bi kaç gün sürdü ama bu iki hafta içerisinde ailesel sorunlar yasadım çok ve bir haftadır falan alıntıyla birlikte afedersin sümüksü bi şekilde gene kahvelik geliyo doktorumu aradım düşükle ilgili olabilir dedi gel dedi ama gitmedim ilaçlarımı kullanıyorum banada prpgeston verdi bu hafta aylık kontrole gitmem gerek onu bekliyorum bakaşoö ne dicel