Kızlar 21 Haftalığım ve son zamanlarda sürekli yürüyorum Aslında yoruluyorum da ama yürüyüş amaçlı çıkmıyorum sürekli geziyorum sıkılıyorum çünkü çevrem de kalabalık görümcelerimle kayınvalidemle arkadaşlarımla eşimle hep geziyorum Acaba yanlış mı yapıyorum doğru mu yapıyorum bilmiyorum bilmiyorum çünkü bugün fark ettim dün bayağı yürümüştüm bugün de çıktım zaten yürüdüm alışveriş için çıktım ve ayaklarım şişmiş ödem mi oldu acaba bilmiyorum bir de daha erken ya bir kuzenim de çok yürümek açılmayı destekliyor falan dedi bir korktum yani ne yapsam acaba yürümesem mi ben bilemedim Doktorum haftada üç kez yarım saat yürü demişti ama ben onu da geçiyorum yani bugün öğlen saat 2 de çıkıp akşam 4 de eve geldim Sizce nasıl yapmalıyım