AYYdemir Kizlar gobek deligim cok sizliyor ve cevresine elimle dokundugum zaman agri oluyor hic olmazdi dojtoruma yazdim cevap vermedi daha başina gelen varmi
Gyulche AYYdemir canim bende yasadim normal bebek buyudukce gerikiyor ondan benim gobek delim ve etrafi agriyo hala arada
tgbmerve AYYdemir benim 2-3 hafta önce olmuştu 29 u bitirdim göbek deliğine dokunamiykrdum bile kontrolde poposu oraya yaslamış ittirirken çıktı , hem göbek büyüyor hemde yaşlanmış tam göbeğe dedi Dr ara ara oldu sonra geçti canm korkma
AYYdemir tgbmerve benim.bebegimde her ultrasonda tam gobegin altinda oluyor demekki artik agirlastikca agriyor olabilir benmde
Mrvetbk 13+6 haftadayım benimde göbek deliği etrafında sızı oldu bu haftalarda yaşayan oldu mu korkmalı mıyım