Enesnazan8181 Gunerr en son 36 diye biliyorum canım ama çoğu doktor 29. Veya 30. Haftada veriyor riske girmemek için
Merveangel Gunerr ben oğlumda son ayimda gittim geldim hiç sormadilar bile uçağa binmeden nekadarlik diye:) normalde doguma 1 yada 1 bucuk ay kalmadan gitmek gelmek gerekiyor
Mrym34 Merveangel nasıl yani şuan Doğum alışveriş hiç bişey düşünemiyorum bu konu yüzünden doğuma memlekete gitcektim şuan 27+5 deyim ama doktor riske giremem diyor rapor vermeyecekmiş
Merveangel Mrym34 uçak korkunuz yoksa sorun olmaz diye düşünüyorum ben sürekli bindigim icin hicbir sorun yaşamadım
Mrym34 Merveangel bende biniyorum korkmuyorum ama almıyorlarmış uçağa raporsuz doktorda rapor vermem dedi ne yapacam bilmiyorum
Merveangel Mrym34 allah allah bence çok bol giy hamile oldugunu bile anlamazlar ben yurt disina gittim yurt ici bile deil hic sormadi bile kac haftalık diye
Merveangel Mrym34 türk hava yolları ve pegasus cnm yani çok tanidigim gitti öyle biliyorum hatta biri dogumuna 2 gün vardı gittiğinde:) bol giyince zaten dıştan pek anlasilmiyor nekadarlik olduğu
iskenderkunefe Pegasus 36.haftaya kadar. Doktor rapor veriyor ne zaman istersen baska doktordan istesen vermez mi benimki veriyor hep
Gunerr Kızlar bende memlekette Doğum yapıcam uçak kokum yok defalarca gidip geldiğim için sıkıntı olmaz diye düşünüyorum şuan 29 haftadayız hala almadım raporu doktorum son aya yakın kontrol edip verelim demişti bana da yine de tedirgin oluyorum vermezlerse diye
Mrym34 Gunerr benim beklenen Doğum 1 Nisan şimdiye kadar bi promblem olmadı çok şükür şubatta gitmek istiyorum geçenlerde doktorum vermem riske girmeyecem dedi devlet hastanesindeki doktorda öyle dedi nasıl olacak hiç bilmiyorum
Gunerr Yaaa demeyi öyle inşallah verirler en geç bu ay sonuna raporu almış olmam lazım yoksa eşim arabayla bırakacak 😱 uzun yol daha çok yorucu olur neyse hayırlısı