Adenala 6 gün önce spinal sezeryan oldum
Çantaya fazla fazla koydum tabi ama kullandiklarim
Kendim için
1 takım pijama
1 emzirme sütyeni
Depent pet
Çorap
Tülbent
Terlik
Göğüs ucu kremi
Silikon göğüs ucu
Göğüs pedi
Küçük havlu
Bebek için
15 bez koydum 9 kullandık
Islak mendil
1 tulum 1 penye battaniye çorap zıbın şapka
İsimli yastık
Kalın battaniye
Puset
Pişik kremi
Emzik
Ağız mendili
Bunların harici tabiki koydum ama bunları kullanıp eve geldim doldurmaya gerek yokmuş anladım bebek ilk giydiği ile eve geldi kirlenmedi de isimli tulumu da vardı ama kendimi toplayınca giydirip fotoğraf çekmek istedim hastanede giydirmedim